Formulier afsluiten
Formulier opnieuw starten

Aanvragen briefadres

Voortgang
8%

Informatie vooraf

Let op: velden met een * zijn verplicht

Na het indienen van deze aanvraag neemt een medewerker van de gemeente contact met u op om een afspraak in te plannen. U en de hoofdbewoner van het briefadres zijn beiden bij deze afspraak aanwezig, tijdens dit gesprek geeft de hoofdbewoners van het briefadres officieel zijn toestemming.

  • Voor deze online aanvraag logt u in met uw DigiD.
  • Op basis van uw DigiD vullen wij alvast gegevens in die wij van u hebben, zo hoeft u zelf minder in te vullen.
  • Wachtwoord vergeten of nog geen DigiD? Dan gaat u eerst naar de website www.digid.nl

Als u het formulier heeft ingevuld en verstuurd, ontvangt u op uw ingevulde e-mailadres een bevestiging.

Wat heeft u nodig voor deze aanvraag:

  1. Kopie (geldig) identiteitsbewijs
  2. Indien briefadres bij een instelling is, dan kopie (geldig) ID van contactpersoon van de instelling
  3. Kopie (geldig) identiteitsbewijs hoofdbewoner briefadres
Heeft u een briefadresgever? *